Skip to main content

Helpdesk

"Werkt jouw thuiszorgorganisatie nog niet samen met Medido? Neem contact met ons op."
"Werkt jouw thuiszorgorganisatie nog niet samen met Medido? Neem contact met ons op"
Snel geholpen worden?
Activatie
nieuwe Medido

Heb je een nieuwe Medido? Om Medido 2.0 & 2.0F of Medido Medicijnklok te activeren volg je het stappenplan. Dit stappenplan staat op onze instructiepagina. Medido 2.0 & 2F

    Medicijnrol laden
    Via onderstaande buttons krijg je instructies voor het laden van de rol. Medido 2.0 & 2F
      Aanpassen uitgifte schema
      Wil je het uitgifteschema tijdelijk aanpassen met een tijdsverschil van minder dan 1 uur? Stuur ons een e-mail met het nieuwe schema, wij passen het direct aan.

      Heb je een structurele wijziging? Geef deze dan door aan de apotheek waar de cliënt is ingeschreven.
        Extra's bestellen

        Extra toebehoren voor de Medido, zoals adapters of andere attributen, kun je bij ons bestellen per e-mail. We verwerken je aanvraag zo snel mogelijk.

          Medido afmelden

          Wil je een Medido afmelden? Stuur een e-mail en vermeld de volgende zaken:

          • Naam en telefoonnummer van de contactpersoon
          • Datum van afmelden
          • Adres waar de Medido opgehaald kan worden
          • De reden van afmelding

            Activatie nieuwe Medido

            Heb je een nieuwe Medido? Om Medido 2.0 & 2.0F of Medido medicijnklok te activeren volg je het stappenplan. Dit stappenplan staat op onze instructiepagina. 

            Een activatie is mogelijk van maandag t/m zaterdag van 07:30 uur tot 22:00 uur en op zondagen van 07:30 uur tot 14:00 uur.

            Medicijnrol laden

            Via onderstaande buttons krijg je instructies voor het laden van de rol.

            Aanpassen uitgifteschema

            Wil je het uitgifteschema tijdelijk aanpassen met een tijdsverschil van minder dan 1 uur? Stuur ons een e-mail naar info.medido@evondos.com met het nieuwe schema, wij passen het direct aan.

            Heb je een structurele wijziging? Geef deze dan door aan de apotheek waar de cliënt is ingeschreven.

            Extra's bestellen

            Extra toebehoren voor de Medido, zoals stickers, adapters of andere attributen, kun je bij ons bestellen per e-mail via info.medido@evondos.com. We verwerken je aanvraag zo snel mogelijk.

            Medido afmelden

            Het afmelden van een Medido kan met behulp van ons afmeldformulier, telefonisch via 085 888 5123 of per e-mail naar info.medido@evondos.com. Vermeld bij telefoon of e-mail duidelijk de volgende gegevens: 

            • Naam en telefoonnummer contactpersoon
            • Datum van afmelden
            • Reden van afmelden
            • Adres waar de Medido opgehaald kan worden

            Wanneer de Medido medicijndispenser direct van de netstroom moet worden gehaald, neem telefonisch contact op met onze klantenservice. 


            Andere vraag? Ga naar onze helpdesk.

            Om het jou zo gemakkelijk mogelijk te maken, heeft Medido de veelgestelde vragen en uitgebreide instructies voor jou beschreven op de helpdeskpagina.


            Gebruik onze handige zoekfunctie

            email medido

            Neem contact op

            Wil je meer weten over onze dienstverlening, heb je een vraag of misschien een klacht? Gebruik één van de onderstaande formulieren. Wij nemen zo snel mogelijk contact op.

            medido helpdesk

            Klantenservice
            085 888 5123

            Maandag t/m Zaterdag
            7:30 - 22:00 uur
            Zondag 7:30 - 14:00 uur

            Tip: bekijk ook de veelgestelde vragen om te zien of het antwoord op jouw vraag ertussen staat.

            Let op: tijdens feestdagen gelden aangepaste openingstijden.  

            adres medido

            Bezoekadres

            Laan van Oversteen 20
            2289 CX Rijswijk
            Nederland


            Webdevelopment © Totoweb | Webdesign © Swirl Design