Bij Medido zijn we continu bezig om de processen voor jou en de cliënt te optimaliseren. Wij zijn dan ook blij te mogen mededelen dat wij de dienstverlening rondom de vergeten medicatie onlangs hebben geoptimaliseerd. Zo zal de Medido klantenservice 6 uur na de melding van “vergeten medicatie” jou volgens jullie protocol attenderen.
Voorheen werd er bij een tweede opeenvolgend vergeten medicatie moment een melding gedaan bij onze Klantenservice. Zij ondernamen dan actie en belde met de zorg en zorgcentrale. Dit moment viel dus samen met een vergeten medicatiemoment waarvan de zorg/zorgcentralist ook al eerder op de hoogte was gesteld. Dit leek vaak om eenzelfde melding te gaan, echter vanuit Medido was dit een melding dat het tweede medicatiemoment opeenvolgend is vergeten.
Wij ontvingen feedback dat dit soms voor verwarring zorgde daar de zorgmedewerker het gevoel had al te reageren op de melding. We verwachten dergelijke situaties met deze geoptimaliseerde service te voorkomen.
Mochten er nog vragen zijn, dan kan je contact opnemen met:
Klantenservice 085 888 51 23
Of met de voor jouw bekende Customer Success Consultant
De gegevens in dit artikel zijn van toepassing op het moment van publiceren.
Blogoverzicht
06 december 2022
Van lichte paniek naar enthousiaste medewerkers en cliënten
Op de hoogte blijven van actuele ontwikkelingen rondom Medido? Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en ontvang het laatste nieuws over medicatiebegeleiding in de woning.